Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

κειμενο για προσκληση γενεθλιων

Έντεκα τα κεράκια μου
Στην φετινή την τούρτα
Έντεκα τα χρονάκια μου
Σαν αναμμένα σπίρτα.
Και μόνη μου, όταν φυσώ,
Δεν δύναμαι να σβήσω
Γι αυτό πολύ θα  ήθελα
Μαζί σας να τα ζήσω.
Ελάτε να γελάσουμε, λοιπόν,
Όλοι παρέα
Να φάμε να χορέψουμε
Μ αισθήματα πηγαία.
Κι όταν όλοι μας μιλούν
Για την γνωστή την κρίση,
Εμείς έχουμε το χαμόγελο
Στην τσέπη μας προς χρήση
Αγαπημεν _                                 ________________
Θα χαρώ πολύ να έρθεις στο πάρτι γενεθλίων μου!
Σε περιμένω στις ___________και ώρα ___________
στη διεύθυνση _______________________________
Το τηλέφωνο μου είναι ________________________
Η/Ο φίλη/ος σου _____________________________

Σε προσκαλώ στα ___ γενέθλια μου!
Το πάρτι θα γίνει στις _______________και ώρα _________
Στη διεύθυνση _____________________________________
Θα χαρώ πολύ εάν έρθεις!
Όνομα: ____________________________ Τηλ.: ___________



Κλείνω τα __!!!
Με μεγάλη χαρά σε προσκαλώ στο
ΠΑΡΤΙ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ
που θα κάνω τ____________________ (Ημερομηνία)
και ώρα ____
Διεύθυνση: ___________________________________
Τηλ:΅________________________
 Η/Ο φίλη/ος σου _____________________________




τούρτα …κεράκια…χορός…παιχνίδι…παιδάκια
τι είναι;
Σωστά μάντεψες!
Είναι το πάρτι γενεθλίων μου
που θα γίνει ……….




 θεματικό πάρτι πριγκίπισσες.
 
Βασιλική διαταγή!!
Η πριγκίπισσα _____________ γιορτάζει τα __ γενέθλια της!
Παρακαλώ να προσέλθουν όλες οι πριγκίπισσες και πρίγκιππες της χώρας
στις____________ και ώρα _________
στο βασιλικό παλάτι στη διεύθυνση_______________________
Η παρουσία σας είναι υποχρεωτική!



 Εχω τα γενέθλια μου
και τους φίλους μου καλώ
θα περάσουμε ωραία
με παιχνίδι και χορό.
 —

Θα χω γλέντι τρελό
λιχουδιές και γλυκά
τα κεράκια θα σβήσω
απ’ την τούρτα παιδιά.
 —

Ελάτε να γιορτάσουμε
για τα γενέθλια μου
σε ένα πάρτι όμορφο
που ετοίμασε η μαμά μου.
Θα ‘χει παιχνίδι και χορό
και λιχουδιές σπουδαίες
κι όλοι μαζί θα ζήσουμε
στιγμές πολύ ωραίες.
Θα δείτε και την τούρτα μου
αν έρθετε παιδάκια
και με τα τραγουδάκια σας
θα σβήσω τα κεράκια.
Θα γίνω μεγαλύτερος-ή
κατά ένα ακόμη χρόνο
κι είμαι πολύ χαρούμενος-ή
γι’αυτό και καμαρώνω.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...